For hospitaler

Hvordan bestilles et FADL-hold?

Bestilling af et FADL-hold skal altid foregå skriftligt og gerne mindst tre uger før start af holdet. Dette er for at sikre korrekt rekruttering efter jeres ønsker. Hvis I ønsker råd og vejledning, er I meget velkommen til at kontakte den holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: 35 24 54 08

Før I bestiller et FADL-hold, beder vi jer om at forholde jer til og kort beskrive følgende:

  • Ønsket startdato. Det er ikke et krav, at der er en slutdato, husk blot at der er en 3 måneders opsigelseperiode for dem, der har opnået funktionærstatus.
  • Ønsket antal vagter og hvilke ugedage.
  • Opgave og kompetencebeskrivelse.
  • Er der krav til særlige kompetencer, f.eks. ønske om at FADL-vagten har bestået et bestemt semester på medicinstudiet eller oparbejdet et vist antal timer.
  • Oplæringsprogram, hvis kompetencer ligger udenfor det normale SPV og VT-kompetenceniveau.
  • Hvem der har ansvaret for holdet.
  • Kontaktinformationer.

Beskrivelse sendes til vores holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: ab@fadl.dk.

Ledige hold

Driftsinformation

Nu har du hørt rigtig meget om hvorfor det er en god idé for dig at være FADL-vagt. I nedenstående film vil vi fortælle lidt om selve sygeplejevikarkurset (SPV-kurset), som du skal tage for at kunne blive FADL-vagt.

Åbningstider

Telefon: 35 37 88 00

Receptionens åbningstider
Mandag - torsdag: 9-17
Fredag: 9-14

Uddannelse og HR's åbningstider
Man - tors. kl. 9-12 og 12.30-15
Fredag kl. 9-12 og 12.30-14