For hospitaler

Hvordan bestilles et FADL-hold?

Bestilling af et FADL-hold skal altid foregå skriftligt og gerne minimum tre uger før start af holdet. Dette er for at sikre korrekt rekruttering efter jeres ønsker. Hvis I ønsker råd og vejledning af nedenstående, er meget velkommen til at kontakte den holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: 35 24 54 08

Før I bestiller et FADL-hold beder vi jer om at forholde jer til og kort beskriver følgende:

  • Ønskede startdato. Det er ikke et krav, at der er en slutdato, husk blot at der er en 3 måneders opsigelseperiode for dem, som har opnået funktionærstatus.
  • Ønskede antal vagter og hvilke ugedage.
  • Opgave og kompetencebeskrivelse.
  • Er der krav til kompetencer, f.eks. ønske om at de har bestået et bestemt semester på medicinstudiet eller antal oparbejdet timer.
  • Oplæringsprogram, hvis kompetencer ligger udenfor det normale SPV og VT-kompetenceniveau.
  • Hvem har ansvaret for holdet.
  • Kontakt informationer.

Beskrivelse sendes til holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: ab@fadl.dk.

Ledige hold

Driftsinformation

Åbningstider

Telefon: 35 37 88 00

Receptionens åbningstider JULI
Mandag - torsdag: 10-14
Fredag: LUKKET

Uddannelse og HR's åbningstider
Man - tors. kl. 9-12 og 12.30-15
Fredag lukket