For hospitaler
Hvordan bestilles et FADL-hold?
Bestilling af et FADL-hold skal altid foregå skriftligt og gerne mindst tre uger før start af holdet. Dette er for at sikre korrekt rekruttering efter jeres ønsker. Hvis I ønsker råd og vejledning, er I meget velkommen til at kontakte den holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: 35 24 54 08
Før I bestiller et FADL-hold, beder vi jer om at forholde jer til og kort beskrive følgende:
- Ønsket startdato. Det er ikke et krav, at der er en slutdato, husk blot at der er en 3 måneders opsigelseperiode for dem, der har opnået funktionærstatus.
- Ønsket antal vagter og hvilke ugedage.
- Opgave og kompetencebeskrivelse.
- Er der krav til særlige kompetencer, f.eks. ønske om at FADL-vagten har bestået et bestemt semester på medicinstudiet eller oparbejdet et vist antal timer.
- Oplæringsprogram, hvis kompetencer ligger udenfor det normale SPV og VT-kompetenceniveau.
- Hvem der har ansvaret for holdet.
- Kontaktinformationer.
Beskrivelse sendes til vores holdansvarlige sygeplejerske Astrid Rosenkrantz Bruun: ab@fadl.dk.
Driftsinformation
Åbningstider
Telefon: 35 37 88 00
Receptionens åbningstider
Mandag - torsdag: kl. 9-17
Fredag: kl. 9-14
Uddannelse og HR's åbningstider
Man - tors. kl. 9-12 og 12.30-15
Fredag kl. 9-12 og 12.30-14