Tilmelding til FADLs Vagtbureau

Information

Inden du tilmelder dig Vagtbureauet, er det vigtigt, du læser informationsfolderen igennem.

Tilmelding

For at blive oprettet som vagttager skal du dernæst udfylde den online tilmelding til Vagtbureauet. Du vil herefter få adgang til din vagtprofil.
På din vagtprofil skal du huske at uploade en kopi af din indskrivningsbekræftelse (hvis du er 1.-semesterstuderende) eller en kopi af dit senest bestået semestertrin (hvis du går på 2. eller højere semestertrin). Du kan finde dokumentet ved at følge vejledningen på din vagtprofil eller beskrivelsen her:

– Log ind på din Selvbetjening på KUnet.dk
– Vælg fanen “Indskrivning, undervisning og eksamen”
– Vælg fanen UDSKRIFTER i menuen øverst
– Vælg det dokument fra listen, som du skal bruge
– Er du 1.-semesterstuderende, vælg INDSKRIVNINGSBEKRÆFTELSE
– Er du på 2. eller højere semester, vælg UDSKRIFT, BESTÅEDE RESULTATER
– Tryk “Dan pdf-dokument”
– Tryk “Opdater”, indtil der står “Færdig” under status. Det kan godt kræve et par tryk… eller hvis dokumentet er blankt, så prøv igen.

Børneattest
Hvis du får plads på et SPV-kursus, skal du give samtykke til, at FADLs Vagtbureau må indhente din børneattest hos Rigspolitiet. Du vil modtage en anmodning om dette i din eboks. Du skal med dit NemID godkende anmodningen inden 1 uge fra modtagelsen. Ønsker du yderligere information om børneattester, kan du læse mere her: https://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/boerneattest/

Overflyttere
Hvis du er medicinstuderende i Aarhus, Aalborg eller Odense og ønsker at tage vagter gennem FADLs Vagtbureau, skal du kontakte Charlotte Frølund på cf@fadl.dk for nærmere info.

Andre sundhedsfaglige uddannelser
For autoriseret sundhedspersonale, som vil tilmeldes FADLs Vagtbureau, skal vi bruge:

  • Dokumentation for afsluttet uddannelse.